Formulár nájdete v e - maily, ktorý Vám prišiel pri potvrdení objednávky (je potrebné ho poslať v balíku s oblečením).
Adresa na spätné odoslanie zásielok v prípade reklamácie alebo vrátenia tovaru:
- Dress me up, s. r. o.
- Dlhá nad Oravou 113
- 027 55 Dlhá nad Oravou
Link na sledovanie či sme váš balík už prevzali:
- Pošta : https://tandt.posta.sk/
Postup pri reklamácii alebo vrátení bez udania dôvodu do 14 dní:
- Balíček treba najskôr podať na pošte (doporučene).
- Číslo balíka si treba uschovať
Tovar neposielajte ako vratku - my nedisponujeme vratkovým kódom. Tovar pošlete ako balík. Náklady na dopravu od nás k zákazníkovi vám budú preplatené, ak vrátite celú objednávku, ak sa vracia iba časť objednávky, je zákazníkovi preplatená len daná vrátená časť za tovar. Náklady za vrátenie tovaru nepreplatíme.
- Tovar treba poslať doporučene (podacie číslo treba si uschovať), za obyčajné zásielky, ktoré sa stratia neručíme, nie na dobierku (v tom prípade nebude prevzatý).
- Dávajte si prosím pozor, aby ste tovar opatrne zabalili. Pri balení tovaru, prosím, nepoužívajte zošívačku alebo tekuté lepidlo. Ak nám bude vrátený tovar so škodou, ktorá vznikla nesprávnym zabalením, nebudú vám vrátené finančné prostriedky.
- Peniaze vraciame následne na účet. (číslo účtu a adresu treba uviesť do formulára). Reklamačný čas platí 14 dní odo dňa prevzatia zásielky zákazníkom. V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať.
- Peniaze Vám vrátime do 14 dní od prebratia balíku od prepravcu a budú Vám pripísané na účet do 5 pracovných dní.
Kontakty:
- dressmeup@gmail.com
- +421 915 465 339